ຂ່າວພາຍໃນກະຊວງ

ພິທີເຊັນສັນຍາກໍ່ສ້າງທາງ 1G (ຊ່ວງທາງແຂວງສາລະວັນ) ແຕ່ຊາຍແດນແຂວງສະຫວັນນະເຂດ ຫາ ບ້ານນາດອນຂວາງ

ໃນ​ວັນ​ທີ 18 ພຶດສະພາ 2013 ​ໄດ້​ຈັດ​ພິທີ​ເຊັນ​ສັນຍາໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ 1G ​ແຕ່​ຊາຍ​ແດນ​ແຂວງສະຫວັນນະ​ເຂດ ຫາ ບ້ານ​ນາດ​ອນຂວາງ ​ແຂວງສາລະ​ວັນ ຍາວ 64,47 ກມ ລະຫວ່າງ ​ເຈົ້າ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ ກັບ​ ກຸ່ມບໍລິສັດ​ດວງ​ຈະ​ເລີ​ນພັດທະນາ​ກໍ່ສ້າງ​ຈຳກັດ, ທີ່​ໂຮງ​ແຮມ​ລາວພລາຊ່າ ນະຄອນຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ, ​ເປັນ​ກຽດ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຂອງ​ທ່ານ ພົນ​ໂທ ດວງ​ໃຈ ພິຈິດ ກຳມະການ​ກົມ​ການ​ເມືອງ​ສູນ​ກາງ​ພັກ, ລັດຖະມົນຕີ​ວ່າການ​ກະຊວງປ້ອງ​ກັນ​ປະ​ເທດ, ທ່ານ ສົມ​ມາດ ພົລ​ເສນາ ກຳມະການ​ສູນ​ກາງ​ພັກ, ລັດຖະມົນ​ຕີວ່າການ​ກະຊວງໂຍທາ​ທິການ ​ແລະຂົນ​ສົ່ງ, ທ່ານ ຄຳ​ບຸ່ນ ດ້ວງປັນຍາ ກຳມະການ​ສູນ​ກາງ​ພັກ, ​ເຈົ້າ​ແຂວງ ແຂວງສາລະ​ວັນ, ທ່ານ ສັນຕິພາບ ພົມວິຫານ ລັດຖະມົນຕີ​ຊ່ວຍ​ວ່າການ​ກະ​ຊວງການ​ເງິ​ນ, ທ່ານ ດຣ ຄຳ​ລຽນ ພົນ​ເສນາ ລັດຖະມົນຕີຊ່ວຍ​ວ່າການ​ກະຊວງ ​ແຜນການ ​ແລະການ​ລົງທຶນ, ທ່ານ ຄຳ​ຜາຍ ສີ​ລາຊາ ຫົວໜ້າ​ກຸ່ມ​ບໍລິສັດ​ດວງ​ຈະ​ເລີ​ນພັດທະນາກໍ່ສ້າງຈຳກັດ, ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ຫົວໜ້າ​ກົມ, ຮອງ​ກົມ ​ແລະ​ວິຊາ​ການ ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຢ່າງ​ພ້ອມ ພຽງ. ທ່ານ ​ແສງ​ດາ​ລິດ ຂັດຕິຍະ​ສັກ ຫົວໜ້າ​ພະ​ແນ​ກ ຍທຂ ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ​ ກໍ​ໄດ້​ຂື້ນ​ງາຍ​ງານ ຄວາມ​ເປັນ​ມາ​ຂອງ​ໂຄງ​ການ, ​ເສັ້ນທາງ 1G ​(ແຍກ​ທາງ 15A ບ້ານ​ນາດ​ອນຂວາງ-ຊາຍ​​ແດນ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ/​ແຂວງ​ສະຫວັນນະ​ເຂດ) ​ເປັນ​ເສັ້ນທາງ​ຫລວງ​ແຫ່ງ​ຊາດ ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຂື້ນ​ໃນ​ສະ​ໃໝ​ສົງ​ຄາມ ຊຸມ​ປີ 1950 ໜ້າ​ທາງ​ໃນ​ປະຈຸ​ບັນ​ບາງ​ຊ້ວງ​ປູ​ດ້ວຍ​ດິນ​​ເຕີ​ລິດ, ບາງ​ຊ້ວງປູ​ດ້ວຍຫີ​ນມາ​ກາ​ດາມ​ເປັນ​ຊັ້ນໆ ທີ່​ມີ​ຂະໜາດ​ແຕກ​ຕ່າງ​ກັນ, ນອກ​ນີ້​ຍັງ​ມີ​ຂົວ​ນ້ອຍ, ​ໃຫຍ່​ຫລາຍ​ແຫ່ງ​ຕາມ​​ເສັ້ນທາງ​ນີ້ ​ແຕ່​ວ່າ, ​ໄດ້​ຖືກ​ທຳລາຍ​ໃນ​ສະ​ໃໝ​ສົງຄາມ ບໍ່​ສາມາດ​ນຳ​ໃຊ້​ໄດ້ ທີ່​ເຫັນ​ວ່າ​ໂດດ​ເດັ່ນ ​ແລະ​ເປັນ​ຂົວ​ໃຫຍ່​ກວ່າ​ໝູ່ ຍາວ​ປະທານ 200 ​ແມັດ ​ແມ່ນຂົວ​ຂ້າມ​ແມ່​ນ້ຳ​ເຊ​ໂດນ ຕັ້ງ​ຢູ່​ບ້ານ​ດ່ານ ​ເມືອງ ​ແລະ ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ, ​ຂົວ​ນີ້​ແມ່ນ​ອອກ​ແບບ​ໂດຍ​ທ່ານ ປະທານ​ສຸພາ​ນຸວົງ (ຂົວ​ສຸພາ​ນຸວົງ) ​ເສັ້ນທາງ​ດັ່ງກ່າວ​ນີ້ມີ​ທີ່​ຕັ້ງ​ກວມ​ເອົາ ສອງ​ແຂ​ວງ ຄື: ​ແຂວງ​ສະຫວັນນະ​ເຂດ ​ແລະ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ ມີ​ຄວາມ​ຍາວ​ທັງ​ໝົດ​ປະມານ 118.149 ກມ ​ໃນ​ນີ້ຂື້ນ​ກັບ​ແຂວງ​ສະຫວັນນະ​ເຂດ​ ຍາວ 53.675 ກມ ​ແລະ​ຂື້ນ​ກັບ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ​ ຍາວ 64.47 ກມ ມີ​ຈຸດ​ເລີ້ມ​ຕົ້ນ​ຢູ່​ສາມ​ແຍກ​ທາງ​ເລກ 9 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ທີ 161 ບ້ານ​ເວີນ​ຫົງ​ຄຳ ​ເມື​ອງພີນ ​ແຂວງ​ສະຫວັນນະ​ເຂດ ຈຸດ​ສຸດ​ທ້າຍ​ຂອງ​ເສັ້ນທາງ​ຢູ່​ສາມ​ແຍກ​ທາງ​ເລກ 15A ​ເປັນ​ເສັ້ນທາງ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ໃສ່​ທາງ​ຫລວງ​ແຫ່ງ​ຊາດ​ເລກທີ 13 ​ໃຕ້ ຢູ່​ບ້ານ​ນາ​ປົ່ງ ​ເມືອງ​ຄົງ​ເຊ​ໂດນ ​ແຂວງ​ສາລະ​ວັນ ​ແລະ​ອີກ​ເບື້ອງ​ໜຶ່ງ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່​ໃສ່​ທາງ​ເລກ 15B ອອກ​ສູ່​ແຂວງ​ກວາງ​ຈີ້ ສສ ຫວຽດນາມ. ​ເສັ້ນທາງ 1G ​ນີ້ ​ເປັນ​ເສັ້ນທາງ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ເຊື່ອມ​ຕໍ່ ລະຫວ່າງ​ສອງ​ແຂວງ​ສະຫວັນ​ນະ​ເຂດ ​ແລະ​ແຂວງສາລະ​ວັນ ພ້ອມ​ທັງ​ຮັບ​ໃຊ້​ວຽກ​ງານ​ປ້ອງ​ກັນຊາ​ດປ້ອງ​ກັນ​ຄວາມ​ສະຫງົບ, ສາມາດ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ເຂດ​ຫ່າງ​ໄກ​ສອກຫລີກ ​ເພີ່ມ​ຂີດ​ຄວາມ​ສາມາດ ​ແລະ​ກາລະ​ໂອກາດ ທາງ​ດ້ານ​ການ​ໄປ-ມາ ລະຫວ່າງ​ທ້ອງ​ຖິ່ນເມືອງ-​ແຂວງ-ສູນ​ກາງ ​ແລະ​ປະ​ເທ​ດ​ເພື່ອນ​ບ້ານ​​ໄກ​ຄຽງ ສາມາດ​ຮອງ​ຮັບ​ການ​ພັດທະນາ ​ແລະ​ການ​ສົ່ງ​ເສີມ​ການ​ຂະຫຍາຍຕົວ​ທາງ​ດ້ານ​ເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ການ​ຄ້າ ​ແລະ​ການ​ລົງທຶນ​ດ້ານ​ອຸດສາຫະກຳ ກະ​ສິກຳ ​ແລະ​ການທ່ອງທ່ຽວ. ສຳລັບ​ມາດຕະຖານ​ການ​ອອກ​ແບບ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ ​ເປັນ​ປະ​ເພດ​ທາງ​ຊັ້ນ IV ປູຢາງ 2 ຊັ້ນ ໜ້າ​ທາງ​ກວ້າງ 8ມ ໜ້າ​ທາງ​ລົດ​ແລ່ນ 7ມ  ​ແລະ​ບ່າ​ທາງ​ປູຢາງ 2 ຊັ້ນ ກວ້າງ​ເບື້ອງ​ລະ 0,50ມ ສຳລັບ​ເຂດຜ່ານ​ຊຸມ​ຊົນ ​ໄດ້​ອອກ​ແບບ​ກ້ວາງ 11ມ. ງົບປະມານ​ໃນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ 548,676,126,922 ຕື້ກີບ ​ໄລຍະ​ເວ​ລາ​ການ​ກໍ່ສ້າງ 48 ​ເດືອນ ຫລື 4 ປີ ຮັບ​ເໝົາ​ກໍ່ສ້າງ​ໂດຍ​ກຸ່ມ​ບໍລິສັດດວງ​ຈະ​ເລີ​ນພັດທະນາ​ກໍ່ສ້າງ​ຈຳກັດ ມີ​ສຳນັກງານ​ຕັ້ງ​ຢູ່​ບ້ານ​ໂພນ​ທອງ ​ເມືອງ​ໄຊ​ເສດ​ຖາ ນະຄອນຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ.

ຄະນະຜູ້ແທນກະຊວງ ຄົມມະນາຄົມ-ຂົນສົ່ງ ສສ ຫວຽດນາມ ຢ້ຽມຢາມກະຊວງ ຍທຂ ຂອງ ສປປ ລາວ

ໃນຕອນເຊົ້າຂອງວັນທີ 14 ພຶດສະພາ 2013 ຄະນະຜູ້ແທນຈາກກະຊວງ ຄົມມະນາຄົມ-ຂົນສົ່ງ ສສ ຫວຽດນາມ ໄດ້ມາຢ້ຽມຢາມ ກະຊວງ ໂຍທາທິການ ແລະຂົນສົ່ງ ສປປ ລາວ ຢ່າງເປັນທາງການ ແຕ່ວັນທີ 14-16 ພຶດສະພາ 2013. ຊຶ່ງນໍາໂດຍທ່ານ H.E NGUYEN VAN CONG. ໃຫ້ກຽດຕ້ອນຮັບຄະນະ ໂດຍ ທ່ານ ລັດຕະນະມະນີ ຄູນນີວົງ ລັດຖະມົນຕີຊ່ວຍວ່າການ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະຂົນສົ່ງ.

      ໃນການມາຢ້ຽມຢາມໃນຄັ້ງນີ້ ເພື່ອເປັນການປືກສາຫາລືກັນຫລາຍບັນຫາ ທີ່ກ່ຽວກັບວຽກງານ ຄົມມະນາຄົມ- ຂົນສົ່ງ ລະຫວ່າງສອງປະເທດ. ໂດຍສະເພາະແມ່ນບັນຫາກ່ຽວກັບເສັ້ນທາງ ແຕ່ພູທິດເຜີ້ງ ຫາ ນາຊອນ ແລະເສັ້ນທາງແຕ່ ແຂວງຫົວພັນຫາ ແຂວງຊຽງຂວາງ. ນອກນັ້ນ, ຍັງເປັນການຮັດແໜ້ນຄວາມ ສໍາພັນແບບພິເສດລະຫວ່າງ ກະຊວງ ໂຍທາທິການ ແລະຂົນສົ່ງ ຂອງ ສປປ ລາວ ແລະກະຊວງຄົມມະນາຄົມ-ຂົນສົ່ງ ຂອງສສ ຫວຽດນາມ.

ກອງປະຊຸມໜ່ວຍວິຊາການພິເສດຫລາຍຝ່າຍ ດ້ານຄວາມປອດໄພທາງຖະໜົນ

ໃນ​ວັນ​ທີ່ 14 ພຶດສະພາ 2013 ຢູ່​ທີ່​ໂຮງ​ແຮມ​ດອນ​ຈັນ​ພາເລດ ​ໄດ້ຈັດ​ກອງ​ປະຊຸມ ໜ່ວຍ​ວິຊາ​ການ​ຫລາຍຝ່າຍ​ພິ​ເສດອາ​ຊຽນ ດ້ານ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ທາງ​ຖະໜົນ ຄັ້ງທີ 4 ຂື້ນ, ​ໂດຍ​ການ​ເປັນ​ປະທານ​ຂອງ​ທ່ານ ລັດຕະນະມະນີ ຄູນ​ນີວົງ ລັດຖະມົນ​ຕີ​ຊ່ວຍ​ວ່າການ​ກະຊວງ ​ໂຍທາ​ທິການ ​ແລະ ຂົນ​ສົ່ງ, ທ່ານ ນ. ມີ​ກາສາ​ລີ ວິນ​ຍາ​ຕີ ຫົວໜ້າ​ເລຂາ​ອາ​ຊຽນ, ທ່ານ ບົວ​ເພັດ ​ໄຊ​ຍະ​ສານ ຮອງ​ຫົວໜ້າ​ ກົມຂົນ​ສົ່ງ ກະຊວງ ຍທຂ ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ຄະນະ​ຜູ້​ແທນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ຈາກ 10 ປະ​ເທດ​ອາ​ຊຽນດ້ວຍ​ກັນ​ຄື: ບຼູ​ໄນ, ກຳປູ​ເຈຍ,​ ອິນ​ໂດ​ເນ​ເຊຍ, ສປປ ລາວ, ມາ​ເລ​ເຊຍ, ມຽນມາ, ຟີ​ລິບ​ປິນ, ສີ​ງກະ​ໂປ,​​ ໄທ ​ແລະ ຫວຽດນາມ. ປະທານ​ກອງ​ຊຸມ ກໍ​ໄດ້​ໃຫ້​ຄະນະ​ຜູ້​ແທນ​ຂອງ​ແຕ່ລະ​ປະ​ເທດ ​ໄດ້​ທົບ​ທວນຄືນ​ວຽກ​ງານ​ທີ່​ຜ່ານ​ມາ ​ແລະ​ວາງ​ແຜນ​ກຳ​ເນີນ​ງານ​ໃນ​ຕໍ່ໜ້າ ກອງ​ປະຊຸມ​ໄດ້​ເປັນ​ເອກະ​ພາບ​ກັນ​ດັ່ງ​ນີ້: 1)  ການ​ສ້າງ​ແຜນ​ດຳ​ເນີນ​ງານ ​ແຫ່ງ​ຊາດ ​ແຕ່​ສົກ​ປິ 2012 - 2020 ດ້ານ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ທາງ​ຖະໜົນ ຂອງ​ປະ​ເທດ​ສະມາຊິກ​ອາ​ຊຽນທັງ​ໝົດ. 2) ການ​ສ້າງ​ແຜນ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ ຂອງ​ພາກ​ພື້ນ​ອາ​ຊຽນ ​ແຕ່​ສົກ​ປີ 2012 – 2020 ​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ທາງ​ຖະໜົນ. 3) ການ​ສ້າງ​ຕັ້ງ​ສູນ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ທາງ​ຖະໜົນ​ອາ​ຊຽນ ຊື່​ງ ສປປ ລາວ ​ເປັນ​ຜູ້​ຮັບຜິດຊອບ​ຂຽນ​ໂຄງການ. 4) ສະພາບ​ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ ​ໂຄງການ​ຊ່ວຍ​ເຫຼືອ​ທາງ​ດ້ານ​ເຕັກນິກ ຂອງ​ທະນາຄານ ພັດທະນາ​ອາຊີ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ປັບ​ປຸງ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ທາງ​ຖະໜົນ​ໃນ​ອາ​ຊຽນ.

ກະຊວງ ຍທຂ ລະນຶກວັນກຳມະກອນສາກົນ ຄົບຮອບ 127 ປີ (1/5/1886 -1/5/213)

ກະຊວງ ຍທຂ ​ໄດ້​ຈັດ​ປາຖະກະຖາ ​ເພື່ອ​ທົບ​ທວນ​ເຖິງມູນ​ເຊື້ອ ການ​ຕໍ່ສູ້​ຂອງ​ຊົນຊັ້ນ​ກຳມະກອນ ຫລື ວັນ​ກຳມະກອນ​ສາກົນ ຄົບຮອບ 127 ປີ ໃຫ້ກຽ​ດປາຖະກະຖາ​​ໃນ​ຄັ້ງ​ນີ້ ​ແມ່ນ ທ່ານ ວັນນາ ດວງ​ພະຈັນ ຮອງ​ປະທານ​ສູນ​ກາງ​ ສະຫະພັນ​ກຳມະບານ​ລາວ, ​ເປັນ​ກຽດ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​​ໃນ​ພິທີ​ຄັ້ງ​ນີ້ ມີ​ທ່ານ ນ. ວິ​ໄລ​ຄຳ ​ໂພ​ສາລາ​ດ ຄະນະ​ພັກ​ກະ​ຊວງ, ຫົວໜ້າ​ສະ​ຖາ​ບັນ ​ໂຍທາ​ທິການ ​ແລະຂົນສົ່ງ, ຜູ້​ຊີ້​ນຳວຽກ ງານ​ອົງການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ມະຫາຊົນ​ຂັ້ນ​ກະຊວງ, ທ່ານ ລັນ ​ແສງ​ອາພອນ ຄະນະ​ພັກ​ກະຊວງ, ຫົວໜ້າ​ກົມ ຈັດ​ຕັ້ງ-ພະນັກງານ​, ​ທ່ານ ນ. ຈັນທະ​ລາ ​ແກ້ວ​ວົງ​ພັນ, ປະທານ​ກຳມະບານ​ ກະຊວງ ຍທຂ, ຮອງ​ຫົວໜ້າ​ກອງ​ຄຸ້ມຄອງ​ການຈະລາ​ຈອນ​ທາງ​ອາກາດ, ມີ​ຄະນະ​ບໍລິຫານ​ງານ​ກຳມະບານ​ກະຊວງ, ຄະນະ​ບໍລິຫານ​ງານ​ຊາວ​ໜຸ່ມ​ກະຊວງ, ຄະນະ​ບໍລິຫານ​ງານສະຫະພັນ​ແມ່​ຍິງ​ກະຊວງ, ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ບັນ​ດາ​ ສະມາຊິກ​ກຳມະບານ​​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ທັງ​ໝົດ 142 ທ່ານ. ການ​ປາຖະກະຖາ​ໃນ​ຄັ້ງ​ນີ້ ທ່ານ ວັນນາ ດວງ​ພະຈັນ ຮອງ​ປະທານ​ສູນ​ກາງ​ ສະຫະພັນ​ກຳມະບານ​ລາວ ​ໄດ້​ເລົ່າ​ປະຫວັດ​ຄວາມ​ເປັນ​ມາ​ແຫ່ງ​ການ​ກຳ​ເນີ​ດເຕີບ​ໃຫຍ່​ຂອງ​ຊົນ​ຊັ້ນ​ກຳມະກອນສາກົນ ​ແລະ ພາລະ​ກຳປະຫວັດສາດ​ຂອງ​ຂະ​ບວນ ກຳມະກອນ​ສາກົນ ທີ່​ໂດດ​ເດັ່ນ ​ໃນ​ທ້າຍ​ສັດຕະວັດທີ XVIII ຫາ​ຕົ້ນ​ສັດຕະວັດ​ທີ XIX. ຂະ​ບວນການ​ຕໍ່ສູ້​ຂອງ​ຊົນຊັ້ນ​ກຳມະກອນ, ຊາວ​ຜູ້​ອອກ​ແຮງ​ງານ​ນັບ​ມື້​ມີ​ການ​ເຕີບ​ໃຫຍ່​ຂະຫຍາຍ​ຕົວຢ່າງ​ບໍ່​ຢຸດ​ຢັ້ງ. ​ເພື່ອ​ເລັ່ງ​ທວງ​ໃຫ້​ຊົນ​ຊັ້ນ​ນາຍທຶນ ​ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ປະ​ຕິ​ບັດ​ນະ​ໂຍບາຍ​ໃນ​ດ້ານ​ຕ່າງໆ ຕໍ່​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ຢ່າງ​ສົມ​ເຫດ​ສົມ​ຜົນ. ທ່ານ​ຮອງ​ປະທານ​ໄ​ດ້ກ່າວ​ອີກ​ວ່າ: ​ເພື່ອ​ເສີມ​ຂະຫຍາຍ​ມູນ​ເຊື້ອ​ອັນ​ດີງາມ ຂອງ​ຊົນ​ຊັ້ນ​ກຳມະກອນ​ລາວ​ໃນ​ຕໍ່ໜ້າ​ຈະ​ຕ້ອງ​ສຸມ​ໃສ່​ວຽກ​ງານ​ດັ່ງ​ນີ້ : 1. ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຊົນ​ຊັ້ນ​ກຳມະກອນ​ລາວ​ ​ໃຫ້ມີ​ຄວາມ​ເຕີບ​ໃຫຍ່​ຂະຫຍາຍ​ເຂັ້ມ​ແຂງ​​ໂດຍເອົາ​ໃຈ​ໃສ່ ​ໃນ​ວຽກ​ງານ​ໂຄສະນາ-ສຶກສາ​ອົບຮົມ. 2. ​ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ສ້າງ ​ແລະ ພັດທະນາ​ຊົນ​ຊັ້ນ​ກຳມະກອນ​ລາວ ​ໃນ​ໄລຍະ​ໃໝ່ ຕິດ​ພັນ​ກັບ​ການ​ປັບປຸງ​ກໍ່ສ້າງ​ ການ​ຈັດ​ຕັ້ງສະຫະພັນ​ກຳມະບານ​ລາວ. 3. ປົກ​ປ້ອງ​ສິ​ດຜົນ​ປະ​​ໂຫຍ​ດທາງ​ດ້ານ​ວັດຖຸ ​ແລະ ຈິດ​ໃຈ​ໃຫ້ແກ່​ກຳມະ​ກອນ ​ແລະ​ຊາວ​ຜູ້​ອອກ​ແຮງ​ງານ. 4.​​ ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ສ້າງ ​ແລະ​ພັດທະນາ​ສີມື​ແຮງ​ງານ,​ ພັດທະນາ​ຄວາມ​ຮູ້,​ ຄວາມ​ສາ​ມາດ​ໃນ​ທຸກ​ດ້ານ ​ໃຫ້ແກ່​ກຳມະກອນລາວ​ຢ່າງ​ບໍ່​ຢຸດ​ຢັ້ງ. 5. ຢາກ​ສ້າງ​ໃຫ້​ຊົນ​ຊັ້ນ​ກຳມະກອນ ມີ​ຄວາມ​ເຕີບ​ໃຫຍ່​ຂະຫຍາຍຕົວ ຄະນະ​ພັກ​ທຸກ​ຂັ້ນ​ກໍ​ຕ້ອງ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ຊີ້ນຳ-ນຳພາ​ຢ່າງ​ແທດ​ເຖິງ ການຈັດ​ຕັ້ງ​ຂອງ​ລັດ ​ແລະ ສັງຄົມ​ໃນ​ຂັ້ນ​ຕ່າງໆ. 6.​ ຈັດ​ຕັ້ງ​ຂະ​ບວນການ​ແຂ່ງຂັນ 2 ດີ 5 ​ເປັນ​ເຈົ້າ​ການ​ຢ່າງ​ຕໍ່​ເນື່ອງ. 7. ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ກາ​ນພົວພັນ ​ແລະ ຮ່ວມມື​ກັບ​ຕ່າງປະ​ເທດ.

Additional information