ບັນດາໂຄງການຢູ່ຂະແໜງຂົວທາງ

ໂຄງການຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງມິດຕະພາບລາວ-ມຽນມາ ແຂວງຫລວງນ້ຳທາ

ຊື່ໂຄງການ: ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວມິດຕະພາບລາວ-ມຽນມາ

ເຈົ້າຂອງໂຄງການ: ກົມຂົວທາງ, ກະຊວງ ໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ

ແຫລ່ງທຶນ: ນຳໃຊ້ງົບປະມານພາຍໃນຂອງລັດຖະບານ ສປປ ລາວ ແລະ ລັດ ຖະບານ ສສ ມຽນມາ

ບໍລິສັດກໍ່ສ້າງ: ເບື້ອງລາວ, ບໍລິສັດປະສົມລາວຮ່ວມກໍ່ສ້າງຈຳກັດ

ບໍລິສັດທີ່ປຶກສາ :ລັດວິສາຫະກິດ ວິສະວະກຳ ຄົມມະນາຄົມ ຮ່ວມກັບລັດວິສາ ຫະກິດສຳຫລວດອອກແບບ ແລະ ທົດລອງວັດສະດຸກໍ່ສ້າງ ແລະ ບໍລິສັດ ລາວຄອນຊາວຕີງຈຳກັດ.

ວັນທີເລີ້ມປະຕິບັດໂຄງການ: 16 ກຸມພາ 2013

ວັນທີສໍາເລັດ: 15 ສິງຫາ 2015

ຄະນະຄຸ້ມຄອງໂຄງການ:

  1. ທ່ານ ໄຊສົງຄາມ ມະໂນທັມ    

      ເບີໂທ: 020-2222 2619          

      ອີເມລ:

ຄວາມຄືບໜ້າການປະຕິບັດໂຄງການ

  1. ຄວາມເປັນມາຂອງໂຄງການ.
  • ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງຂົວ​ມິດຕະພາບ​ລາວ-ມຽນມາ ​ແມ່ນໂຄງການ​ຮວ່ມມື​ ລະຫວ່າງ ລັດຖະບານ ສປປ​ລາວ ​ແລະ ສສ ມຽນມາ. ເປັນໂຄງການທີ່ຂື້ນກັບ ກົມຂົວທາງ, ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ. ໂຄງການ​ນີ້ມີ​ມູນ​ຄ່າ 26 ລ້ານ​ໂດ​ລາ (ສະ​ເພາະ​ຂົວ) ​ເຊິ່ງ​ຈະນຳໃຊ້​ງົບປະມານພາຍໃນ ຂອງ ລັດຖະບານ ສປປລາວ ​ແລະ ລັດຖະບານ ສສ ມຽນມາ.
  • ຂົວ​ມິດຕະພາບ​ລາວ-ມຽນມາ ມີ​ທີ່ຕັ້ງຢູ່ບ້ານຫ້ວຍກຸ່ມ ປະມານ 15 ກິ​ໂລ​ແມັດ​ ຫ່າງ​ຈາກ ບ້ານ​ຊຽງ​ກົກ​ໄປ​ທາງ​ທິດ​ເໜືອ, ຂຶ້ນກັບ​ເມືອງ​ລອງ, ​ແຂວງ​ຫຼວງ​ນ້ຳ​ທາ  ສປປ ລາວ ​ແລະ ປະມານ 500 ແມັດ ທາງ​ໃຕ້​ ຂອງບ້ານ​ຊຽງ​ລາບ, ​ເມືອງທ່າ​ຂີ້​ເຫຼັກ, ລັດ​ສານ, ສສ ມຽນມາ.
  • ຂົວ​ມິດຕະພາບ​ລາວ-ມຽນມາ ມີ​ຄວາມຍາວ​ທັງ​ໝົດ 691.6 ແມັດ, ກວ້າງ 10.9​ ແມັດ, ມີ​ທາງ​ລົດ​ແລ່ນ 2 ຄອງ, ​ກວ້າງ 8.5 ແມັດ, ທາງ​ຍ່າງ 2 ເບື້ອງ ​ເບື້ອງລະ 1.2 ແມັດ.  ​ເປັນ​ຂົວ​ທີ່​ມີ​ຂາງປະສົມ ​ເຊິ່ງມີ​ຂາງ​ເຫຼັກ​ຍາວ 360 ແມັດ ສູງ 12 ແມັດ ​ຢູ່ທາງກາງ (ຢູ່​ວັງ) ​ແລະ ຂາງ​ເບ​ຕົງ​ອັດ​ແຮງ ​ຍາວ 330 ແມັດ ຢູ່​ທາງຝັ່ງ. ໃນ​ນີ້​ເບື້ອງລາວ​ຮັບຜິດຊອບ​ແມ່ນ 330.8 ​ແມັດ ​ແລະ ​ຝ່າຍ​ມຽນມາ​ຮັບຜິດຊອບ 360.8 ແມັດ.
  • ທີ່​ປຶກສາໂຄງການ​ເບື້ອງລາວແມ່ນ: ​ ລັດ​ວິ​ສາ​ຫະກິດ ວິ​ສາວະ​ກຳ​ ຄົມມະນາຄົມ ຮ່ວມກັບ ລັດ​ວິ​ສາ​ຫະກິດ ສຳ​ຫຼວດອອກ​ແບບ ​ແລະ ທົດ​ລອງ​ວັດ​ສະ​ດຸ​ກໍ່ສ້າງ ແລະ ບໍລິສັດ ລາວຄອນຊາວຕີງ ຈຳກັດ.ໃນມູນຄ່າສັນຍາ:      500,000 ໂດ​ລາ​ສະຫະລັດ. ສ່ວß​ເບື້ອງ​ມຽß​ມາບໍ່​ມີທີ່ປຶກສາ​ໂຄງການ​.
  • ຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງຂົວ​ແລະ​ທາງ​ເຂົ້າ​ຂົວ​ເບື້ອງລາວແມ່ນ: ບໍລິສັດປະສົມ​ລາວ​ຮ່ວມ​ກໍ່ສ້າງ​ຈຳກັດ. ໃນມູນຄ່າສັນຍາ:  9,999,901.05 ໂດ​ລາ​ສະຫະລັດ (ບໍ່​ລວມ​ລາ​ຄາ​ຊື້​ຂາງ​ເຫຼັກ).

ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາກໍ່​ສ້າງ​ສະ​ເພາະ​ຂົວເບື້ອງມຽນມາ​ແມ່ນ: ກອງ​ກໍ່ສ້າງ​ຂົວ​ເລກ 9 ຂອງ​ກະຊວງ​ກໍ່ສ້າງ ສສ ມຽນມາ. ໃນ​ມູນ​ຄ່າ​ສັນຍາ: 6 ລ້າß​ໂດ​ລາ​ສະ​ຫະ​ລັດ (ບໍ່​ລວມ​ລາ​ຄາ​ຊື້​ຂາງ​ເຫຼັກ).

  • ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາ​ຜະລິດ ​ແລະ ສະໜອງ​ຂາງ​ເຫຼັກ​ແມ່ນ: ບໍລິສັດ​ອຸດສາຫະກຳ ຮາ​ຊອນ ຂອງ ສປ ຈີນ ໃນ​ມູນ​ຄ່າສັນຍາ: 1,​982,000 ໂດ​ລາ​ສະຫະລັດ ສຳ​ລັບ​ເບື້ອງ​ລາວ ແລະ 1,​982,000 ໂດ​ລາ​ສະຫະລັດ ສຳ​ລັບ​ເບື້ອງ​ມຽນມາ.
  • ໄລຍະເວລາປະຕິບັດສັນຍາ: 30 ເດືອນ, ​ເລີ່​ມ​ແຕ່​ມື້ນີ້ ວັນ​ທີ່ 16 ກຸມພາ 2013 ເປັນຕົ້ນ​ໄປ ຫາ ວັນ​ທີ 15 ສິງຫາ 2015.

2.   ດ້ານບຸກຄະລາກອນປະຈຳໂຄງການ.

1) ເຈົ້າຂອງໂຄງການມີ 02 ທ່ານ:  ຫ/ໜໂຄງການ, ມາຈາກກົມຂົວທາງ, ກະຊວງ ຍທຂ.- ຮອງຫ/ໜໂຄງການ, ມາຈາກ ພະແນກ ຍທຂ ແຂວງຫຼວງ​ນ້ຳ​ທາ.

2) ທີ່ປຶກສາ 5 ທ່ານ.    

3) ບໍລິສັດປະສົມ​ລາວ​ຮ່ວມ​ກໍ່ສ້າງ ຈຳກັດ(ຜູ້ຮັບເໝົາ): ມີພະນັກງານທັງໝົດ 76 ທ່ານ.

3.  ຄວາມຄືບໜ້າຂອງໂຄງການ ແລະ ​ແຜນການ

ຕາຕະລາງສົມ​ທຽບຄວາມຄືບໜ້າຂອງວຽກ.

ລ/ດ

ໜ້າ​ວຽກ

​ເບື້ອງລາວ

​ເບື້ອງມຽນມາ

 

ມື້ລົງມື​ກໍ່ສ້າງ

25 ເມສາ 2013

1 ມິ​ນາ 2013

1

ຈຳນວນ​ພົນຢູ່​ສະໜາມ

99 ຄົນ

200 ຄົນ

2

ຕັດ​ດິນທາງ​ເຂົ້າຫົວ​ຂົວ​ໄດ້

242,520 ແມັດ​ກອ້ນ ເທົ່າ​ກັບ 87.92%.

 

​3

ຖົມ​ດິນທາງ​ເຂົ້າ​ຫົວ​ຂົວ​ໄດ້

16,508 ແມັດ​ກອ້ນ ເທົ່າ​ກັບ 55.35%.

 

4

ກໍ່ສ້າງ​ທໍ່​ລ່ຽມ​ສຳ​ເລັດ

100.00 %

 

5

ກໍ່ສ້າງ​ເຂັມ​ຮາກ​ຖານ

​​ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ 100%

ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ 100%

6

ກໍ່ສ້າງຕີນ​ແລະ​ເສົາ​ຂົວ

​ສຳ​ເລັດ​​ແລ້ວ 100%

​ສຳ​ເລັດ​​ແລ້ວ 100%

7

ຜະລິດ​ຂາງ​ຂົວ​ເບ​ຕົງ​ເສີມ​ເຫຼັກ

ສຳ​ເລັດ 30 ຂາງໃນ 30 ຂາງ.

ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ 33 ຂາງໃນ 36 ຂາງ.

8

ປະກອບ​ຂາງ​ຂົວ​ເບ​ຕົງ​ເສີມ​ເຫຼັກ

ສຳ​ເລັດ 4 ຊ່ວງ​ໃນ​ຈຳນວນ​ທັງ​ໝົດ 5 ຊ່ວງ

ສຳ​ເລັດ 5 ຊ່ວງ​ໃນ​ຈຳນວນ​ທັງ​ໝົດ 6 ຊ່ວງ

9

ປະກອບ​ຂາງຂົວ​ເຫຼັກ

ຂາງ​ຂົວ​ເຫຼັກ 150 ແມັດ(​ເຮັດ​ຮ່ວມ​ກັນ)

ຂາງ​ຂົວ​ເຫຼັກ 150 ແມັດ(​ເຮັດ​ຮ່ວມ​ກັນ)

10

ຜະລິດ​ແຜ່ນ​ເບ​ຕົງ​ໜ້າ​ຂົວ

ສຳ​ເລັດ 17 ແຜ່ນ​ໃນ​ຈຳນວນ 72 ແຜ່ນ ເທົ່າ​ກັບ 23.61%.

ສຳ​ເລັດ​ແລ້ວ 100%.

11

​ເທ​ເບ​ຕົງ​ໜ້າ​ຂົວ

ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ເລີ່​ມ

ສຳ​​ເລັດ 5 ຊ່ວງ​ໃນ​ຈຳນວນ 6 ຊ່ວງ.

12

ສັງ​ລວມຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າຮອດ​ປະຈຸບັນ

ສຳ​ເລັດ​ພາຍ​ໃນ​ເດືອນ​ນີ້ 2.38%. ​ແຜນການ​ສູ້ຊົນ​ເດືອນ​ນີ້ 3.50%.

ສຳ​ເລັດລວມທັງ​ໝົດ 80.01%

​ທຽບ​ໃສ່ແຜນການ​ 82.70%

ລຸດ​ແຜນການ​ 2.69%.

ສຳ​ເລັດລວມ​ທັງ​ໝົດ 91.0%.

13

​ແຜນການ​ສູ້ຊົນເດືອນ 9/2014

​​ໃຫ້​ໄດ້ 3.00%

 

14

ປະ​ເມີນ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ຮອດ​ທ້າຍ​ເດືອນ 9/2014

​ສຳ​ເລັດທັງ​ໝົດ 83.02%

 

1. ການເງິນ ​ແລະ ​ການ​ຊຳລະ.

1.1    ທີ່ປຶກສາ:

​ເນື້ອ​ໃນ​ການ​ຈ່າຍ

ມູນ​ຄ່າ​ສັນຍາ

(USD)

ມູນ​ຄ່າ​ປະຕິບັດ​ໄດ້ (USD)

ຈ່າຍ​ລ່ວງ​ໜ້າ

(USD)

ຈ່າຍ​ຕົວ​ຈິງ

(USD)

ຍັງ​ເຫຼືອ​ໃນ​ສັນຍາ (USD)

ໝາຍ​ເຫດ

ຊຳລະຜ່ານ​ມາ

 

206,880.00

 

206,880.00

 

​ຮອດງວດ6

​ຄ້າງ​ຊຳລະ

 

34,480.00

 

34,480.00

 

ງວດ​ທີ່ 7

ລວມ

500,000.00

241,360.00

0.00

241,360.00

258,640.00

 

1.2  ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາ​ກໍ່ສ້າງ:

​ເນື້ອ​ໃນ​ການ​ຈ່າຍ

ມູນ​ຄ່າ​ສັນຍາ

(USD)

ມູນ​ຄ່າ​ປະຕິບັດ​ໄດ້ (USD)

ຫັກ​ຄ່າ ຄ້ຳປະກັນ

(USD)

ຈ່າຍ​ຕົວ​ຈິງ

(USD)

ຍັງ​ເຫຼືອ​ໃນ​ສັນຍາ (USD)

ໝາຍ​ເຫດ

ຊຳລະຜ່ານ​ມາ

 

6,103,560.00

305,178.00

5,798,382.00

 

ຮອດ​ງວດທີ່ 6

​ຄ້າງ​ຊຳລະ

 

1,103,610.00

55,180.50

1,048,429.50

 

ງວດ​ທີ່ 7

ລວມ

10,518,000

7,207,170.00

360,358.00

6,846,811.50

3,671,188.50

 

1.3  ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາ​ຜະລິດ ​ແລະ ສະໜອງ​ຂາງ​ຂົວ​ເຫຼັກ ​ແລະ ​ອຸປະກອນ:

​ເນື້ອ​ໃນ​ການ​ຈ່າຍ

ມູນ​ຄ່າ​ສັນຍາ

(USD)

ມູນ​ຄ່າ​ປະຕິບັດ​ໄດ້ (USD)

ຫັກ​ຄ່າ ຄ້ຳປະກັນ

(USD)

ຈ່າຍ​ຕົວ​ຈິງ

(USD)

ຍັງ​ເຫຼືອ​ໃນ​ສັນຍາ (USD)

ໝາຍ​ເຫດ

ຊຳລະຜ່ານ​ມາ

 

1,982,000.00

00

1,982,000.00

00

ຊຳລະ​ເດືອນ​ນີ້

​ຄ້າງ​ຊຳລະ

 

00

00

00

00

 

ລວມ

1,982,000.00

1,982,000.00

00

1,982,000.00

00

 

2.   ຂໍ້ສະດວກ ແລະ ຫຍຸ້ງຍາກໃນການປະຕິບັດສັນຍາ.

2.1  ຂໍ້ສະດວກ:

  • ການ​ນຳ​ກະຊວງ ຍທຂ ​ແລະ ​ແຂວງ​ຫຼວງ​ນ້ຳ​ທາ​ ໄດ້​ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ໃຫ້​ທິດ​ຊີ້ນຳ ​ແລະ​ອຳນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​​ເປັນ​ຢ່າງ​ດີ.
  • ຝ່າຍ​ມຽນມາ​ໄດ້​ໃຫ້​ຄວາມ​ຮ່ວມ​ມື ແລະ ຊ່ວຍ​ເຫຼືອ​ພິ​ເສດ.
  • ທີ່ປຶກສາ​ແລະຜູ້ຮັບເໝົາມີຄວາມຕັ້ງໃຈໃນການເຮັດວຽກ ຢູ່ສະໜາມກໍ່ສ້າງ.
  • ເອກະສານ ເງິນ​ກູ້ (Loan Agreement) ລະຫວ່າງ​ທະນາຄານ ແລະ ກະຊວງ​ການ​ເງິນ​ໄດ້​ເຊັນຮັບຮອງ​ແລ້ວ.
  • ​ໄດ້​ມີ​ແຈ້ງ​ການ​ໃຫ້​ຍົກ​ເວັ້ນພາສີ-ອາກອນ​ຈາກ​ຫ້ອງການ​ລັດຖະບານ ​ແລະ ​ສະພາ​ແຫ່ງ ສປປລາວ ​ແລ້ວ. ແຜນ​ນຳ​ເຂົ້າວັດ​ສະດຸ ​ແລະ ກົນ​ຈັກ ​ໄດ້​ຮັບ​ການຮັບຮອງ​ຈາກ​ ກະຊວງ​ແຜນການ ​ແລະ​ ການ​ລົງທຶນ​ແລ້ວ.
  • ທີ່ປຶກສາ​ໄດ້​ຮັບ​ເງິນ​ງວດ​ທີ່ 6 ​ແລະ ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາ​ກໍ່ສ້າງ ​ໄດ້​ຮັບ​ເງິßງວດ​ທີ່ 6 ​ແລ້ວ.
  • ໄດ້​ສຳ​ເລັດ​ກາß​ເປີດ​ບັß​ຊີ​ສິß​ເຊຶ່ອ(Loan of Credit)ໃຫ້​ຜູ້​ຜະ​ລິດແລະຜູ້​ສະ​ໜອງຂາງ​ຂົວ​ເຫຼັກ​ແລ້ວ.
  • ຂາງຂົວເຫຼັກໄດ້ມາຮອດສະໜາມໝົດແລ້ວ ​ແລ​ະ ​ໄດ້​ຊຳລະ​ໃຫ້​ແລ້ວ.

2.2  ບັນຫາທີ່ພົບພໍ້ພາຍໃນເດືອນນີ້:

1)   ຂາດ​ແຄນ​ແຮງ​ງານ​ແລະ​ກົນ​ຈັກ ​ສຳລັບ​ວຽກ​ກໍ່ສ້າງ​ຂົວ ​ແລະ ປະກອບ​ຂາງ​ຂົວ.

2)   ຝົນຕົກ​ຫຼາຍ ​ແລະ ລະດັບ​ນ້ຳຂຶ້ນສູງ.

2.3 ວິທີການແກ້ໄຂ:

1)  ປະກອບ​ທີ​ມງານ​ສຳລັບ​ວຽກ​ເບ​ຕົງ​ໜ້າ​ຂົວ​ຕື່ມ​ອີກ.

2)  ຈັດ​ສັນ​ແຮງ​ງານ ແລະ ກົນ​ຈັກ ​ເຂົ້າ​ໃນ​ວຽກ​ປະກອບ​ຂາງ​ຂົວ​ເຫຼັກ​ຕື່ມ​ອີກ.

3)  ກະກຽມອຸປະກອນເພີ້ມເຕີມເພື່ອເຮັດວຽກໃນລະດູຝົນ.

ໂຄງການຂະຫຍາຍໂຮງງານນ້ຳປະປາດົງໝາກຄາຍໄລຍະII

ໂຄງການຂະຫຍາຍໂຮງງານນ້ຳປະປາດົງໝາກຄາຍໄລຍະII

ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງປາກແບງ

 - ຊື່ໂຄງການ: ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງປາກແບງ

- ເຈົ້າຂອງໂຄງການ: ກົມຂົວທາງ, ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ

- ມູນຄ່າຂອງໂຄງການ: 30,899,554 ໂດລາສະຫະລັດ ທຶນກູ້ຢືມພິເສດ  ຈາກທະນາຄານ EXIM BANK

- ບໍລິສັດ ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງ: ບໍລິສັດກໍ່ສ້າງຂົວທາງ ຈາກປະເທດຈີນ (CRBC)

- ວັນທີເລີ່ມຕົ້ນປະຕິບັດໂຄງການ: 23 ທັນວາ 2013

- ຄາດວ່າສຳເລັດໂຄງການ: ປີ 2015

- ຊື່ຝ່າຍເຈົ້າຂອງໂຄງການ:

  ທ່ານ ໂນລະສັກ ສີສຸພັນ ເປັນຫົວໜ້າໂຄງການ       ກະຊວງ ຍທຂ

       - ເບີໂທ: 020-5580 8828

       - ອີເມລ: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

                          ທ່ານ ບຸນເຖິງ ແກ້ວມາລາ ເປັນຮອງຫົວໜ້າໂຄງການ  ແຂວງໄຊຍະບູລີ

                               - ເບີໂທ:

                          ທ່ານ ລີຢີ້ງ ໄຊເຍ່ຍຊ່າງ ເປັນຮອງຫົວໜ້າໂຄງການ    ແຂວງອຸດົມໄຊ

                               - ເບີໂທ:

 

ລາຍງານຄວາມຄືບໜ້າການປະຕິບັດໂຄງການ:

ພາກທີ 1     ສະພາບລວມ,ທີ່ຕັ້ງຄວາມເປັນມາກ່ຽວກັບໂຄງການ

​​  ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງປາກແບຈະຕັ້ງຢູ່ຕາມສາຍທາງຫຼວງແຫ່ງຊາດທາງເລກທີ 2W ປັນຂົວຊິ່ງຈະເຊື່ອມຕໍ່ລະຫວ່າງແຂວງອຸດົມໄຊແລະແຂວງໄຊຍະບູລີ. ​ພາຍຫຼັງໂຄງການດັ່ງກ່າວສໍາເລັດ,ມັນຈະຊ່ວຍ​​ເງື່ອນໄຂອໍານວຍຄວາມສະດວກໃນການຄົມມະນາຄົມໃນເຂດພາກເໜືອ,ພ້ອມທັງເປັນການເຊື່ອມຕໍ່ເຂດພາກເໜືອຂອງລາວ ກັບ ປະເທດໄທ ;ວຽດນາມ ແລະປະເທດຈີນ.

  ຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງປາກແບງເຊິ່ງແມ່ນຂົວປະເພດ Long-spand Grand ​ແລະອອກແບບໃຫ້ສາມາດນໍາໃຊ້ໄດ້ໄລຍະ100ປີ. ​ສາມາດຮອງຮັບແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມນັບມື້ເພີ່ມຂຶ້ນ,ມາດຕະຖານໃນການ ອອກແບບ ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວນ້ຳຂອງປາກແບງ ລາຍລະອຽດດັ່ນີ້:

ເປັນຂົວທີ່ອອກແບບໃຫ້ເຊື່ອມຕໍ່ກັບເສັ້ນທາງສອງຟາກນ້ຳລະຫວ່າງ ບ້ານປາກເງີຍ ເມືອງປາກແບງ, ແຂວງ ອຸດົມໄຊ ແລະ ບ້ານປາກແຄນ ເມືອງເງິນ, ແຂວງໄຊຍະບູລີເສັ້ນທາງທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ຂົວແມ່ນເປັນທາງມາດຕະຖານ​​ເກຣດ-IIIເຊີງມີຄວາມກ້ວງ9ແມັດ, ປະກອບດ້ວຍ2ເລນເລນລະ3,5ແມັດແລະມີ2ບ່າທາງທີ່ມີຄວາມກ້ວາງຂ້າງລະ1ແມັດ. ຂົວນໍ້າຂອງປາກແບໄດ້ອອກແບບໃຫ້ມີຄວາມກ້ວາງ13ແມັດເຊີ່ງມີ0,5ແມັດ(ຮາວຈັບ)+1,5ແມັດ(ທາງຍ່າງດ້ານຂ້າງ)+2x4,5(ເລນ)+1,5ແມັດ(ທາງຍ່າງດ້ານຂ້າງ)+0,5ແມັດ(ຮາວຈັບ)​ໄດ້ອອກແບບໃຫ້ລົດແລ່ນດ້ວຍຄວາມໄວສູງສຸດ60ກມ/ຊມ.

ການສັນຈອນທາງນໍ້າສາມາດສັນຈອນຕາມປົກກະຕີ: ການເເລ່ນເຮືອທີ່ມີຂະໜາດ300ໂຕນ ສາມາດແລ່ນຜ່ານໄດ້ຕາມຊ່ອງທາງກ້ອງຂົວຕາມມາດຕະຖານ​​ເກຣດ-IVໄດ້ຖືກວາງແຜນໃຫ້ມີຄວາມກ້ວາງລະຫວ່າງຕີນເສົາ-ຕີນເສົາ 100ແມັດແລະມີຄວາມສູງ10ແມັດ.

ຂົວມີລະດັບສູງກວ່າລະດັບນໍ້າຖ້ວມ: ລະດັບນໍ້າຖ້ວມສູງສຸດ26,2 ​ແມັດອີງໃສ່ຂໍ້ມູນປີ2008ເຊີ່ງໄດ້

ເອົາເປັນຕົວທຽບຖານເວລາອອກແບບຂົວ

ການອອກແບບທີ່ປະສົມປະສານເຂົ້າກັບສະພາບທໍາມະຊາດຂອງພື້ນທີ່: ມີເນື້ອທີ່ທີ່ຈະຖືກຜົນກະທົບຈາກຂົວພຽງເລັກໜ້ອຍ. ບໍລິເວນອ້ອມຂ້າງຂົວແມ່ນເປັນພູທີ່ມີປ່າໄມ້ປົກຫຸ້ມ. ​ໄດ້ຖືກວາງແຜນໃຫ້ມີຄວາມສະດວກສະບາເໜາະສົມກັບພື້ນທີ່,ເຊີ່ງມີທ່າບັກຊົ່ວຄາວການເດີນເຮືອໃນບໍລິເວນໂຄງການ.

   ຕາຕະລາງ: 1 ຂໍ້ມູນທາງດ້ານເຕັກນິກ

ລ/ດ

ຕົວດັດສະນີໃນການອອກແບບ

ຫົວໜ່ວຍ ວັດແທກ

ຈຳນວນ­

ໝາຍເຫດ

1

ການອອກແບບຄວາມໄວ

ກິໂລແມັດ/ຊມ

60

 

2

ລັດສະໝີຕ່ຳສຸດຂອງການໂຄ້ງຕາມແນວນອນ

(Minimum Radius Horizontal Curve)

ແມັດ

 

3

ມູມຍົກເວັ້ນຂອງລັດສະໝີຕ່ຳສຸດຂອງການໂຄງຕາມແນວນນອນ

(Omitting Super-elevation Minimum Radius of Horizontal Curve)

ແມັດ

1900

 

4

ລະດັບສູງສຸດຂອງຄວາມລາດອຽງ Maximum Longitudinal Gradient

ເປີເຊັນ

3

 

5

 

ໄລຍະສູງສຸດຂອງມູມໂຄ້ງຕາມແນວຕັ້ງ

ຄ່າແຮງອອກຂ້າງນອກ

(Convexity)

ແມັດ

9000

 

ຄ່າຄອນເຄບ Concave

ແມັດ

6000

 

6

ອາຍຸການອອກແບບ (Design Reference Period)

ປີ

100

 

7

­ນ້ຳໜັກຮອງຮັບຂອງຂົວ (Bridge Loading Class)

 

ທາງໄຮເວ ລະດັບ II

 

8

ຄວາມກວ້າງ (Clear Width of the Bridge)

ແມັດ

13

 

9

ໄລຍະຂອງນ້ຳຖ້ວມ (Design Flood Frequency)

ເປີເຊັນ­

1

 

10

ລະດັບການອອກແບບການຂົນສົ່ງທາງນ້ຳ

(Grade of Navigation Channel)

 

ລະດັບ IV

 

11.

ລະດັບຄວາມກວ້າງຂອງການຂົນສົ່ງທາງນ້ຳ (Clear Width of Navigation Channel)

ແມັດ

100

 

13.

ລະດັບຄວາມສູງຂອງການຂົນສົ່ງທາງນ້ຳ (Clear Height of Navigation Channel)

ແມັດ

10

 

14.

ລະດັບຄວາມປອດໄພ (Design Safety Level)

 

ລະດັບ II

 

15.

ຕົວກຳນົດແຜ່ນດິນໄຫວ (Seismic Factor)

 

6% ຂອງ ນ້ຳໜັກທີ່ ຮອງຮັບ

 

16.

ລະດັບນ້ຳສູງສຸດ (Highest Water Level)

ແມັດ

16

 

17.

ລະດັບນ້ຳຕ່ຳສຸດ (Lowest Water Level)

ແມັດ

10

 

18.

ຄວາມໄວຂອງນ້ຳ(Water Velocity)

ແມັດ/ວິນາທີ

>2.7

 

19.

ຄວາມໄວລົມ (Wind Velocity)

ແມັດ/ວິນາທີ

48

 

​​ເລີ້ມ​ປະຕິບັດ​ແມ່ນ 23 ​ເດືອນ ທັນ​ວາ ປີ 2013 ຄາດ​ວ່າ​ຈະສຳເລັດ ​ໃນ ປີ 2015; ດ້ວຍ​ມູນ​ຄ່າ ຂອງ​ໂຄງການທັງ​ໝົດ 30,899,554 ​ໂດ​ລາ​ສະຫະລັ ​ເຊິ່ງ​ເປັນ​ທຶນ​ກູ້​ຢືມ ພິ​ເສດ​ຈາກ ທະນາຄານ EXIM BANK ຈາກ ສ ປ ຈີນ.

ພາກທີ 2. ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກຂອງໂຄງການ

  1. ພາກສ່ວນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ

   ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວນ້ຳຂອງປາກແບງ (ເມືອງປາກແບງ ແຂວງອຸດົມໄຊ-ເມືອງເງິນ ແຂວງໄຊະບູລີ) ເຊີ່ງການຈັດຕັ້ງມີສອງພາກສ່ວນຄື:

ຝ່າຍເຈົ້າຂອງໂຄງການ

ທ່ານ ໂນລະສັກ ສີສຸພັນ   ເປັນຫົວໜ້າໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວນ້ຳຂອງປາກແບງ   ກະຊວງ ຍທຂ

ທ່ານ ບຸນເຖິງ ແກ້ວມາລາ  ເປັນຮອງຫົວໜ້າໂຄງການ                   ແຂວງໄຊຍະບູລີ

ທ່ານ ລີຢີ້ງ ໄຊເຍ່ຍຊ່າງ   ເປັນຮອງຫົວໜ້າໂຄງການ                   ແຂວງອຸດົມໄຊ

ສຳລັບທິມງານທີ່ປຶກສາ (Consulting): ຍັງ​ລໍຖ້າ​ການຈັດ​ຊື້.

ຝ່າຍຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງ

ບໍລິສັດກໍ່ສ້າງຂົວທາງ ຈາກປະເທດ ສປ ຈີນ (CRBC) ມີ​ສາຂາສຳນັກງານ​ຢູ່​ວຽງ​ຈັນ ແລະ ມີທີມງານປະຕິບັດວຽກ ຢູ່ເຂດກໍ່ສ້າງຂົວນໍ້າຂອງປາກແບງຈຳນວນ ຄົນແລະ ເຄື່ອງມືືອຸປະກອນກົນຈັກຈຳນວນ ຄື: ລົດເຄຣນ 1 ຄັນ, ລົດດ້າມ 3 ຄັນ, ລົດຈົກດິນ 2 ຄັນ, ເຄື່ອງເຈາະ 6 ເຄື່ອງ, ເຄື່ອງຄົດເຫລັກ(ຜະລິດແບບເສົາເຂັມ) 2 ເຄື່ອງ.

2.   ວຽກທີ່ໄດ້ປະຕິບັດໃນເດືອນ 2 :   

ວຽກທີ່ປະຕິບັດຢູ່ຫ້ອງການ

- ສຳເລັດແຜນການອະນຸມັດແຜນນຳເຂົ້າຢູ່ກະຊວງ ແຜນການ ແລະ ການລົງທຶນ ເພື່ອຜ່ານແຜນນຳເຂົ້າພາຫະນະ ກົນຈັກແລະວັດສະດຸ(Master List),

- ສຳເລັດ​ການຕີລາຄາຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ການປະມູນຄັດເລືອກທີ່ປຶກສາ ແລະ ລາຍງານເພື່ອຂໍອະນຸມັດເຈລະຈາ ກັບຜູ້ ຊະນະ.

- ຕິດຕາມການອະນຸມັດເງິນລ່ງໜ້າ ຈຳນວນ 20% ຂອງມູນຄ່າສັນຍາ, ກໍາລັງສົ່ງໃຫ້ກະຊວງກາ­ເງິນ.

ວຽກພາກສະໜາມ:

- ສຳເລັດການຕິດຕັ້ງໂຮງຜະລິດເບຕົງຈຳນວນສອງເຄື່ອງ ແລະ ສາງກາງແຈ້ງ ຢູ່ເບື້ອງເມືອງເງິນ.

- ວຽກບຸກເບີກທາງເຂົ້າຂົວສອງເບື້ອງ (ເບື້ອງເມືອງ ເງິນ ແລະເມືອງ ປາກແບງ) ປະຕິບັດສຳເລັດ

Œ- ການສ້າງແຄັມທີ່ພັກຂອງບໍລິສັດ ແລະກໍາມະກອນ ຈຳນວນ 3 ຫລັງ ແລະ ຄາດວ່າຈະສຳເລັດສົມບູນໃນ 4 ເດືອນ. ພ້ອມນີ້ກໍ່ສຳເລັດການຕິດຕັ້ງເຄື່ອງທົດລອງແລ້ວຈຳນວນໜຶ່ງ ແລະ ພ້ອມນັ້ນກໍ່ໄດ້ທົດລອງອອກແບບ ສ່ວນ ປະສົມເບຕົງຈຳນວນໜຶ່ງ.

- ສຳ​ເລັດ​ການ​ອອກ​ແບບ​ແລ້ວ​ແຄັມພັກ​ຂອງ​ເຈົ້າຂອງ​ໂຄງການ ແລະ ທີ່​ປຶກສາ ​,  ພ້ອມ​ທັງສຳເລັດ ພື້ນຖານ ການກວດປັບໜ້າດິນ, ກຳລັງນຳສະເໜີ​ແບບ ເພື່ອກວດກາແລະ ຂໍຄຳເຫັນໃນຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ຈາກພາກສ່ວນ ຕ່າງໆ ເຊັ່ນ ກົມ ແລະ ກະຊວງ.

- ການ​ກະກຽມ ​ໃຫ້​ແກ່​ການ​ຊີເຈາະ​ເສົາ​ເຂັມ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ ແມ່ນ​ເສົາ​ຂົວ​ເບີ 2 , ວຽກວາງຄູກັນນ້ຳ ເພື່ອກໍ່ສ້າງ ເສົາກາງນ້ຳ ເສົາເບີ 3ເບື້ອງເມືອງເງິນ.

ສຳລັບຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ທຽບກັບແຜນການລວມຂອງໂຄງການ ປະຕິບັດໄດ້ ປະມານ  4.75%.

ຮູບການຢ້ຽມຢາມພາກສະໜາມ ຂອງທ່ານຮອງເຈົ້າແຂວງຜູ້ຊີ້ນຳວຽກງານພັດທະນາຊົນນະບົດ

ພາກທີ 3  ຂໍ້ສະເໜີ ແລະສິ່ງທີ່ຕ້ອງແກ້ໄຂ

-ວຽກການຊົດເຊີຍຜູ້ຖືກຜົນກະທົບ ການໄກ່ເກ່ຍພື້ນທີ່ແລວທາງ ແລະ ຈຸດຕັ້ງແຄ້ມພາກສະໜາມ ກໍ່ສ້າງ ເຖິງວ່າໄດ້ ເຮັດສຳເລັດ ແຕ່​ຍັງ​ມີ​ການ​ຮຽກຮ້ອງ​ຈາກ​ປະຊາຊົນ ​ເພື່ອ​ແກ້​ໄຂ​ບັນຫາ​ດັ່ງກ່າວ ​ຈະໃຊ້ງົປະມານຊົດ​ເຊີຍ 144,884,000ກີບ, ທາງຄະນະຜູ້ໄກ່ເກັ່ຍເມືອງໄດ້ເຫັນດີເປັນເອກກະພາບກັນ ໃນດ້ານຫລັກການຕາມບົດບັນທຶກ ຄັ້ງກ່ອນທີ່ເຄີຍນຳສະເໜີແລ້ວ.ຄວນນຳສະເໜີຕໍ່ລັດຖະບານ ເພື່ອຂໍງົບປະມານຕາມຄວາມເປັນຈິງທີ່ເກີດຂຶ້ນ ເຊີ່ງ ຕ້ອງແກ້ໄຂ ແລະ ປະຊຸມຮ່ວມກັບແຂວງ.

- ເພື່ອໃຫ້ມີຄວາມຖືກຕ້ອງ ແລະ ເອກະພາບໃນວຽກການ­ກໍ່ສ້າງແບບ​ແຜ່ນ​ແຕ້ມ​ເຕັກ​ນີກຕ່າງໆແມ່ນຕ້ອງໄດ້ຖືກຮັບຮອງ ແລະ ເຊັນຢັ້ງຢືນ ( ຈ້ຳກາແບບທີ່ຈະນຳໃຊ້ກໍ່ສ້າງຕົວຈິງ ).

-ການປະຕິບັດແບບຟອມເອກະສານຕ່າງໆ ບໍລິສັດຮັບເໝົາ ຕ້ອງໄດ້ສົ່ງໃຫ້ເຈົ້າຂອງໂຄງການເພື່ອກວດກາກ່ອນ ວັນທີ 3 ຂອງທຸກໆເດືອນ.

ພາກທີ 4  ແຜນການຕໍ່ໜ້າ  

-    ​ຍັງສືບຕໍ່ຕິດຕາມ​ແຜນການ​ນຳ​ເຂົ້າ ພາຫະນະ,ວັດະ​ດຸ​ອຸປະກອນ (Master List) ແລະ ພະນັກງານຂອງ ບໍລິສັດ,  ສືບຕໍ່ຕິດຕາມ​ການຈັດ​ຊື້ ທີ່​ປຶກສາ​ຂອງ​ໂຄງການໃຫ້ສຳເລັດ.

-    ຍັງສືບຕໍ່ຕິດຕາມການເບີກຈ່າຍເງິນ 20%ຈາກບໍລິສັດ ແລະ ກະກຽມຂໍເປີດບັນຊີສຳລັບ ເງິນບໍລິຫານ ຂອງ ໂຄງການ.

-    ສືບຕໍ່ຕິດຕາມການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ໜ້າວຽກກໍ່ສ້າງພາກສະໜາມ ວຽກການຖົມດິນ ເພື່ອກໍ່ສ້າງ ເສົາຂົວ (ເສົາກາງເບີ 3)ໃນເບື້ອງເມືອງເງິນ ແລະກະກຽມເພື່ອການຊີເຈາະ ເສົາເຂັມເບີ 3 ເບື້ອງເມືອງປາກແບງ ແລະ ຕິດຕາມ ວຽກການກໍ່ສ້າງທາງເຂົ້າຂົວເບື້ອງເມືອງປາກແບງພ້ອມກັບການລົງສົມທົບກັບບ້ານ ເພື່ອກວດເບິ່ງເນື້ອທີ່ບ່ອນທີ່ຈະເອົາດິນໄປຖິ້ມ.

-    ຈັດຊື້ເຄື່ອງມື ອຸປະກອນພາຫະນະຮັບຮັບໃຊ້ໃນການບໍລິຫານໂຄງການຕາມແຜນງົບປະມານຂອງໂຄງການທີ່ ຂື້ນໄວ້.

# ຄວາມຄືບໜ້າການປະຕິບັດໂຄງການ 14.03.2014

 

          ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມແມ່ນໍ້າຂອງ ແຕ່ເມືອງປາກແບງ ແຂວງ ອຸດົມໄຊ ຫາ ເມືອງເງິນ ແຂວງໄຊຍະບູລີ ແມ່ນໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມແມ່ນໍ້າຂອງແຫ່ງທີ 2 ພາຍໃນປະເທດ ຖັດຈາກໂຄງການ ກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມແມ່ນໍ້າຂອງ ພາຍໃນປະເທດ ແຫ່ງທີ 1 ຢູ່ແຂວງຈໍາປາສັກ ໂດຍແມ່ນ ກະຊວງໂຍທາທິ ການ ແລະຂົນສົ່ງ ເປັນເຈົ້າຂອງ ໂຄງການ. ອີງຕາມຂໍ້ມູນຈາກ ທ່ານ ໂນລະສັກ ສີສຸພັນ ຫົວໜ້າໂຄງ ການ ກໍ່ສ້າງຂົວແຫ່ງດັ່ງກ່າວ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ ໄດ້ເລີ້ມຕົ້ນລົງມື​ປະຕິບັດການກໍ່ສ້າງຂົວ ມາແຕ່ ວັນທີ 23 ​ທັນ​ວາ 2013 ແລະ ຄາດວ່າຈະໃຫ້ສໍາ ເລັດຕາມແຜນການ ​ໃນວັນທີ 22 ມີນາ 2015, ມູນ​ຄ່າຂອງໂຄງການ ທັງ​ໝົດ 30,899,554 ​ໂດ​ລາ​ສະຫະລັດ. ງົບປະມານດັ່ງກ່າວນີ້ ແມ່ນ​ເປັນ​ທຶນ​ກູ້​ຢືມພິ​ເສດ​ ທີ່ລັດຖະບານ ລາວກູ້ຢືມ ຈາກ ທະນາຄານ EXIM BANK ຈາກ ສ ປ ຈີນ 95 %, ແລະອີກ 5%. ແມ່ນທຶນສົມທົບ ຂອງລັດຖະບານລາວ.

            ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມແມ່ນໍ້າຂອງ ເມືອງປາກແບງ ແຂວງອຸດົມໄຊ ຫາ ເມືອງເງີນ ແຂວງ ໄຊຍະບູລີ ໄດ້ອອກແບບຕາມມາດຕະຖານເຕັກນິກສາກົນ ຂົວດັ່ງກ່າວມີກ້ວາງ 13 ແມັດ, ມີ 2 ຊ່ອງ​ທາງ​ຈາລະ​ຈອນ​ເບື້ອງ​ລະ4,5ແມັດແລະ ທາງຍ່າງດ້ານຂ້າງ​ເບື້ອງ​ລະ1,5 ​ແມັດ. ຄວາມໄວສູງ​ສຸດ ລົດແລ່ນຜ່ານ 60 ກິໂລແມັດ/ຊົ່ວໂມງ, ສາມາດຮອງຮັບນໍ້າໜັກຕາມມາດຕະຖານທາງ ຮາຍເວ ລະດັບ 2 ດ້ວຍຄວາມເອົາໃຈໃສ່ຢ່າງຕັ້ງໜ້າ ຂອງທີມງານກໍຄືທຸກພາກສວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ມາຮອດເດືອນ 2/2014 ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານແມ່ນໄດ້ສໍາເລັດຫລາຍໜ້າວຽກ ໂດຍສະເພາະແມ່ນໄດ້ສໍາເລັດການທົດລອງ ຮັບນໍ້າໜັກເສົາເຂັມໃນຕີນເສົາເບີ 01 ທີ່ມີຮູນໍ້າຜ່ານ ແລະໄດ້ສືບຕໍ່ປະຕິບັດ ເທຕີນເສົາ ແລະຄີງເສົາ ເບີ 01(ຍັງພຽງຫົວເສົາແລະໝອນຂາງ), ສໍາເລັດການເທເບຕົງໝອນຂົວ ເສົາເບີ 4,ເສົາເບີ 5 ແລະ ເສົາເບີ 6. ສໍາເລັດເທເບຕົງ ຈໍານວນ 36,80 ແມັດກ້ອນ (Side walk Plate ເປັນ 60 ອັນຈໍານວນ 198 ອັນ+ Side Walk beamເປັນ 40 ອັນ ໃນຈໍານວນ 60 ອັນ + Cover ditch ຈໍານວນ 77 ອັນ ໃນ ຈໍານວນ 97 ອັນ ). ວຽກກໍ່ສ້າງ ຫ້ອງການ ແລະເຮືອນພັກສໍາລັບເຈົ້າຂອງໂຄງການສໍາເລັດ 100% ແລະເຖິງປັດຈຸບັນໄດ້ນໍາໃຊ້ແລ້ວ. ການຊ່ວຍສ້າງເດີນບິນຂອງບໍລິສັດ ເຊິ່ງມີມູນຄ່າ 21,000 ໂດລາສະ​ຫະ​ລັດ ​ໄດ້ປະຕິບັດສໍາເລັດ​ແລ້ວ ແລະ ມອບຮັບ ໃນຕົ້ນ ເດືອນ 2 ຜ່ານມານີ້. ສຳເລັດການກວດກາ ການນຳສະເໜີ ແບບກໍ່ສ້າງຂອງ ພາກສ່ວນເທິງຂອງຂົວແລ້ວ ເຊິ່ງບໍລິສັດໄດ້ນຳສະໜີໃຫ້ໃນ ໄລຍະ ຕົ້ນເດືອນ 2 ນີ້. ແນວໃດກໍ່ຕາມ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ ໃນໄລຍະທີ່ຜ່ານມາແມ່ນປະຕິບັດໄດ້ 36.55% ເມື່ອທຽບໃສ່ແຜນການທີ່ວາງໄວ້ 36 ເດືອນແມ່ນ 45.92%  ເຫັນວ່າຍັງຍັງລຸດຄາດໝາຍ ລວມຢູ່ 9.37%.

 ໄລຍະຜ່ານມາການປະຕິບັດວຽກງານຍັງມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໂດຍສະເພາະແມ່ນຂອດການປະສານງານຍັງມີ ຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ, ຊັກຊ້າ(ຈໍາກັດດ້ານພາສາ) ເຮັດໃຫ້ການປະຕິບັດວຽກງານຫລ້າຊ້າ. ນອກນັ້ນຍັງມີ ການດັດປັບແຜນການ,  ແຜນດ້ານການເງິນ ແລະ ການນໍາເຂົ້າ ດ້ານວິຊາການ ແລະ ແຮງງານຂອງບໍລິສັດ. ຕໍ່ບັນຫາດັ່ງກ່າວນັ້ນ ທ່ານ ໂນລະສັກ ສີສຸພັນ, ຫົວໜ້າໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວ​ດັ່ງກ່າວ ກໍ່ໄດ້ເພີ່ມຄວາມເອົາໃຈໃສ່ຢ່າງໃກ້ຊິດ ເພື່ອຊຸກຍູ້ໃຫ້ບໍລິສັດ ຕ້ອງປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂຂອງ ສັນຍາ ແລະ ຫລັກການຕາມມາດຕະຖານເຕັກນິກ ທີ່ປະຕິບັດໃນ ສປປ ລາວ ແລະ ຕ້ອງໃຫ້ປະ ສານກັນຢ່າງກົມກຽວ ລະຫວ່າງ ວຽກຕໍ່ວຽກ ຫລືບຸກຄົນຕໍ່ບຸກຄົນ ແລະ ຈັດໃຫ້ມີກອງປະຊຸມປຶກສາຫາລື ເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາ ຢ່າງເປັນປະຈໍາ ໂດຍມີບົດບັນທືກ ແລະ ມີການຕິດຕາມກວດກາຄັກແນ່.

       ໃນສົກປີ 2013-14 ນີ້  ທ່ານ ຫົວໜ້າໂຄງການ ໄດ້ວາງຄາດໝາຍສູ້ຊົນໃຫ້ສໍາເລັດໃນບາງໜ້າວຽກ ຕື່ມອີກ ໂດຍສະເພາະແມ່ນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກ ໃຫ້ໄດ້ ຕື່ມອີກ 40% ຂອງສັນຍາ ທຽບກັບແຜນ ລວມທີ່ດັດແກ້ຂອງໂຄງການສົກປີ 2013-14 ໝາຍຄວາມວ່າ ວຽກໂຄງສ້າງພາກສ່ວນລຸ່ມ ໃຫ້ສໍາເລັດ 100 % ແລະ ພາກສ່ວນເທິງ ໃຫ້ສໍາເລັດ 50% ຫາ 60%, ວຽກທາງເຂົ້າຂົວປະຕິບັດໃຫ້ໄດ້ 85%, ໃຫ້ສຳເລັດການປະຕິບັດຈ່າຍເງິນ ຊົດເຊີຍຕໍ່ຜູ້ຖືກຜົນກະທົບ ແລະ ລົງສົມທົບກັບພາກສ່ວນຕ່າງໆທັງ ສອງເມືອງ.

 

# ຄວາມຄືບໜ້າການປະຕິບັດໂຄງການ 17.05.2014

    ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໜ້າ​ວຽກ​ຕ່າງໆ ມາ​ຮອດ​ເດືອນ 7/2014 ນີ້​ສາມາດ​ສະຫຼຸບ​ສັງ​ລວມຜົນສຳ​ເລັດ​ໃນ​ການ ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໜ້າ​ວຽກ​ຄື:

   ສຳ​ເລັດ​ວຽກ​ເບ​ຕົງ​ສຳ​ຂົວ​ ຫຼື ພາກ​ສ່ວນ​ລຸ່ມ ລວມທັງ​ແຜ່ນ​ເບ​ຕົງທາງ​ຍາງ 100% ​ແລະ ວຽກ​ດິນ​ຈຳນວນ​ໜື່ງ.

            ສຳ​ຫຼັບ​ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໃນ​ເດືອນ​ຜ່ານ​ມາ​ຂອງ​ໂຄງການ​ສາມາດ​ປະຕິບັດ​ໄດ້​ດັ່ງ​ນີ້:

            ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໜ້າ​ວຽກ​ຕົວ​ຈິງທັງ​ໝົດ: ປະຕິບັດ​ໄດ້​ໃນ​ເດືອນ 2,60% ​ເຫັນ​ວ່າ​ໄດ້​ຕາມ​ຄາດໝາຍ ຖ້າທຽບ​ກັບ​ແຜນ​ໃນ​ເດືອນ​ທີ່​ວາງ​ໄວ້ ທຽບ​ຕາມ​ແຜນ​ລວມປະຕິບັດ​ໄດ້ 52,37% ​ແຕ່​ຖ້າ​ທຽບ​ໃສ່​ແຜນການ 52,51%(​ແຜນ​ດັດ​ແກ້)ຂອງ​ໂຄງການ 6​ເດືອນ​ຕົ້ນ​ປີ 2013-2014ຕ  ປະຕິ​ບັດ​ລື່ນ 0,16%. (ຖື​ວ່າ​ປະຕິ​ບັດ​ສຳ​ເລັດ, ສຳ​ຫຼັບ​ໂຄງ​ສ້າງ​ພາກສ່ວນ​ລຸ່ມ​ປະຕິບັດ​ໄດ້ 100%). ນອກຈາກ​ນັ້ນ​ຍັງ​ໄດ້​ກະກຽມ​ວຽກ​ໂຄງສ້າງ​ພາກ​ສ່ວນ​ເທິງຈຳນວນໜື່ງ; ຜານແບບວິທີການກໍ່ສ້າງຂາງຂົວ ແບບຂາງຂົວເສົາເບີ 0 ຫາ 1 ເບື້ອງເມືອງປາກແບງ ​ແລະ ຂາງ​ຂົວ​ແຕ່​ເສົາ​ເບີ 4 ຫາ 5;6;7 ​ເບື້ອງ​ເມື​ອງ​ເງິນ; ອອກ​ແບບ​ທາງ​ເຂົ້າ​ຂົວ​ທັງ​ສອງ​ເບື້ອງ​ຄືນ​ໃໝ່ ​ແລະ ຂໍ​ອານຸຍາດ ຕໍ່​ອາຍຸ​ແຜນ​ນຳ​ເຂົ້າວັດ​ສະດຸ​ ອຸປະກອນ ​ແລະ ​ແຮງ​ງານ ສຳ​ເລັດ​ນຳ​ກະຊວງ​ກນ​ເງິນ ກົມ​ພາສີ​ອາກອນ.

            ນອກຈາກ​ວຽກ​ທີ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິ​ບັດ​ໄດ້ທີ່​ກ່າວ​ມາ​ຂ້າງ​ເທິງ​ນັ້ນ​ກໍ່​ຍັງ​ມີ​ຂໍ້​ສະດວກ ​ແລະ ຂໍ້​ຫຍຸ້ງຍາກ​ໃນ​ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ຄື: ​ໄດ້​ມີ​ການ​ຊຸດ​ຍູ້​ຈາກ​ຂັ້ນ​ສູນ​ກາງ​ກໍ່​ຄື ກະຊວງ ຍທຂ ​ເວົ້າ​ລວມ, ​ເວົ້າສະ​ເພາະກໍ່​ຄື ກົມ​ຂົວ​ທາງ​, ອຳນາດ​ການ​ປົກຄອງ​ທັງ​ສອງ​ແຂວງ, ສອງ​ເມືອງ ​ແລະ ອຳນາດ​ການ​ປົກຄອງ​ບ້ານ​ໃນ​ເຂດ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຢ່າງ​ສະໝຳສະ​ເໝີ ​ແລະ ບໍລິສັດ​ກໍ່​ໄດ້​ສຸມ​ໃສ​ວຽກ​ງານ​ຢ່າງ​ຕັ້ງໜ້າ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ ​ແມ່ນ​ດ້ານ​ກົນ​ຈັກ, ​ແຮງ​ງານ,​ ກຳມະກອນ ແລະ ວັດ​ສະດຸ ​ເຂົ້າ​ໃນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຢ່າງ​ຫຼວງ​ຫຼາຍ. ຄຽງ​ຄູ່ກັບ​ຂໍ້​ສະດວກ​ກໍ່​ຍັງ​ມີ​ຂໍ້​ຫຍຸ້ງຍາກ​ຄື: ການ​ປະສານ​ງານ​ໃຫ້​ຄວາມ​ຮ່ວມ​ມື​ທາງ​ດ້າ​ເອກະສານ​ຕ່າງໆ​ຂອງ​ຜູ້​ຮັບ​ເໝົາ​ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ດີ​ເທົ່າ​ທີ​ຄວນ; ການ​ໂອນ​ເງິນ​ຄ່າ​ຊົດ​ເຊີຍ​ຕໍ່​ຜູ້​ທີ​ຖືກ​ຜົນ​ກະທົບ​ຂອງ​ໂຄງການ​ຍັງ​ຊັກ​ຊ້າ ​ເຮັດ​ໃຫ້​ມີ​ຫາງ​ສຽງ ຢູ່​ໃນ​ເຂດ​ພື້ນ​ທີ​ການ​ກໍ່ສ້າງ; ການ​ໂອນ​ເງິ​ນບໍລິຫານ​ໂຄງການ ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ໄປ​ຕາມ​ຄວາມ​ຕ້ອງການ​ຂອງ​ວຽກ​ງານ ​ແລະ ຂັ້ນ​ຕອນ​ການ​ຂໍ​ນຳ​ເຂົ້າ​ພະນັກງານ,​ ​ແຮງ​ງານ, ວັດ​ສະດຸ, ອຸປະກອນ ແລະ ພາຫະນະ​ກົນ​ຈັກ​ຍັງ​ຊັກ​ຊ້າ. ພ້ອມ​ດຽວກັນ​ນັ້ນກໍ່​ຍັງ​ມີ​ຂໍ້​ສະ​ເໜີ ​ແລະ​ວິທີ​ແກ້​ໄຂ​ຄື: ສະ​ເໜີ​ການ​ໂອນ​ເງິນ ຄ່າ​ຊົດ​ເຊີຍ​ຕໍ່​ຜູ້​ທີ​ຖືກ​ຜົນ​ກະທົບ​ຂອງ​ໂຄງການ ​ແລະ ​ເງິນ​ບໍລິຫານ​ໂຄງການ. ສ່ວນ​ວິທີ​ແກ້​ໄຂ້​ໃນ​ຕໍ່ໜ້າ​ມີ​ຄື: ຕ້ອງ​ມີ​ການ​ປະຊຸມ​ຮ່ວມ​ກັບ​ທຸກ​ຝ່າຍ​ຢ່າງ​ເປັນ​ປົກກະຕິ​ເພື່ອ​ປັບປຸງ​ແກ້​ໄຂ ​ແລະ ສະໜອງ​ຂໍ້​ມູນ​ວິທີ​ການ ​ແລະ ຂ່າວສານ​ທີ່​ຈຳ​ເປັນ​ລວມທັງ​ເອກະສານ​ຂອງ​ບໍລິສັດ (ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ກັບ​ການຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການ) ​ເປັນ​ຕົ້ນ​ແມ່ນ​ການ​ເຮັດ​ຂາງ​ຂົວ​ເບີ 0 ຫາ ​ເບີ 1 ເບື້ອງເມືອງປາກແບງ ​ແລະ ຂາງ​ຂົວ​ແຕ່​ເສົາ​ເບີ 4 ຫາ 5;6;7 ​ເບື້ອງ​ເມື​ອງ​ເງິນ, ​ເພື່ອກວດກາ ​ແລະ ອະນຸມັດ​ກໍ່ສ້າງ; ອອກ​ແບບ​ທາງ​ເຂົ້າ​ຂົວ​ຄືນ​ໃໝ່ ​ແລະ ວຽກ​ອື່ນໆ ທີ່​ຍັງ​ຄ້າງ​ຄາ​ໃຫ້​ທັນ​ກັບ​ເວລາ​ທີ່​ກຳນົດ​ໄວ້.

   ສ່ວນ​ແຜ​ນການ 3 ​ເດືອນ​ທ້າຍ​ປີ(ງວດ 4) ສົກ​ປີ 2013-2014 ​ແຜນ​ການລວມ​ຂອງ​ໂຄງການ ຄາດ​ໝາຍ​ແມ່ນ​ໃຫ້​ໄດ້ 75%(​ແຜນ​ປະຕິບັດ​ໃນ​ເດືອນ​ສະ​ເລ່ຍ​ແມ່ນ​ໃຫ້​ໄດ້ 5,1% ຕໍ່​ເດືອນ); ​ແຕ່​ເດືອນ7 ຄາດໝາຍ​ໃຫ້​ໄດ້​ແມ່ນ 3,8% ສ່ວນ​ໃຫຍ່​ຈະ​ເປັນ​ວຽກ​ກະກຽມ​ເຊັ່ນ: ​ໂຄງ​ສ້າງ​ເພື່ອ​ກໍ່ສ້າງ​ຂາງ​ຂົວ​ເສົາເບີ 0 ຫາ ​ເບີ 1 ເບື້ອງເມືອງປາກແບງ ​ແລະ ຂາງ​ຂົວ​ແຕ່​ເສົາ​ເບີ 4 ຫາ 5;6;7 ​ເບື້ອງ​ເມື​ອງ​ເງິນ ​ແລະ ຕ້ອງ​ເທ​ເບ​ຕົງ​ໃຫ້​ສຳ​ເລັດ ຫຼື ​ໃຫ້​ໄດ້ 50% ຂອງ​ຊັ້ນ​ໜື່ງຂາງ​ຂົວ; ກະກຽມ ​ແລະ ສົ່ງ​ແບບ​ກ່ຽວ​ກັບ​ວິທີ​ການ(ຄາດ​ໝາຍ ​ແລະ ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຕ້ານ​ເຈື່ອນ ຂອງ​ຕາ​ຝັ່ງ​ໃນ​ຊວງ​ເສັ້ນທາງ​ເຂົ້າ​ຂົວ ​ແລະ ວຽກ​ອື່ຈຳນວນ​ໜື່ງ).




Attachments:
Download this file (Special Report  2014 .011.pdf)Special Report 2014 .011.pdf[ ]

Subcategories

Additional information